REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MAGICZNY ŚWIAT WOSKU
Z tego dokumentu dowiesz się, jakie zasady obowiązują w moim Sklepie internetowym. W szczególności dowiesz się jak korzystać ze Sklepu internetowego, kiedy zawieramy Umowę i jakie są moje i Twoje obowiązki z tym związane. Dalej nazywamy go Regulaminem. Regulamin jest jednocześnie regulaminem sprzedaży oraz regulaminem usług elektronicznych.
Pojęcia, które mają specjalne znaczenie, wyjaśniam w tekście Regulaminu oraz w Słowniczku. Wyróżniam je Dużą Literą. Słowniczek znajdziesz na końcu Regulaminu.
MÓJ SKLEP INTERNETOWY
- Moje dane jako przedsiębiorcy i właściciela tego Sklepu internetowego znajdziesz poniżej:
firma: Kornelia Staś
adres: Grabowo 9, 78-425 Biały Bór
NIP: 6731778496
Kontakt: +48 696 195 255, kornelia.4katy@gmail.com
W sprawach związanych ze Sklepem internetowym kontaktuj się ze mną:
telefoniczne w godzinach 7 – 15,
mejlowo.
Możesz także skontaktować się ze mną przez moje profile firmowe na Facebooku, Instagramie. Jeśli zdecydujesz się na tę formę kontaktu, kliknij w jeden z poniższych linków lub ikon dostępnych na stronie Sklepu internetowego. Wówczas przeglądarka przekieruje Cię na właściwy portal.
- Z asortymentem Sklepu internetowego zapoznasz się bez Konta.
- Jeśli kupujesz Produkt:
- załóż Konto w moim Sklepie internetowym lub
- nie zakładaj Konta, ale w Formularzu Zamówienia podaj dane, których potrzebuję do jego realizacji.
- Zasady dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych, również w związku z tym, że pozyskuję od Ciebie dane osobowe przez moje profile firmowe znajdziesz w Polityce Prywatności.
- Oświadczam, że wszystkie opinie o Produktach w moim Sklepie internetowym oraz na moich profilach firmowych są opiniami moich Klientów, którzy kupili mój Produkt.
KONTO
- Konto w Sklepie . Na Koncie będę przechowywać Twoje dane jako klienta Sklepu internetowego oraz historię Twoich Zamówień.
- Konto założysz w następujący sposób:
- Wypełnij Formularz Rejestracji. Podaj swoje dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres mejlowy i kraj.
- Ustal hasło.
- Następnie otrzymasz mejla, w którym znajdziesz dalsze instrukcje.
- Do konta logujesz się przy użyciu adresu mejlowego oraz hasła.
- Konto możesz usunąć w każdej chwili. Wyślij do mnie mejla z taką prośbą.
Nie:
- musisz podawać przyczyny,
- poniesiesz za to żadnych opłat.
ZAMÓWIENIE
- Jeśli chcesz kupić Produkt w moim Sklepie internetowym, złóż Zamówienie.
- Jeśli wybierzesz opcję:
- z Kontem, zaloguj się na nie. Użyj do tego adresu mejlowego oraz hasła. Następnie wypełnij Formularz Zamówienia i zaakceptuj Regulamin Sklepu internetowego.
- bez Konta, wypełnij Formularz Zamówienia, tj. podaj dane, których potrzebuję do realizacji Twojego Zamówienia bez Konta. Są to: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres mejlowy, kraj, dane do faktury.
- Jeśli Zaakceptuj Regulamin Sklepu internetowego. Potwierdź Zamówienie. Zrobisz to, jeśli klikniesz w link, który otrzymasz ode mnie na mejla.
- W momencie, gdy akceptujesz Regulamin, zawieramy Umowę. Jest to umowa, którą zawieramy:
- na odległość,
- w języku polskim.
- Ceny Produktów podane są w polskich złotych i są cenami brutto.
- Zastrzegam sobie prawo do zmiany cen Produktów w Sklepie internetowym. Jednak zmiany te nie mają wpływu na wartość Zamówienia przed datą tej zmiany.
- Za Zamówienie zapłać:
- przez PayU lub
- przelewem bankowym. Dane do przelewu znajdziesz w mejlu, który otrzymasz po tym jak złożysz Zamówienie.
- Jeśli wybierzesz przelew bankowy, zapłać za Zamówienie w ciągu 24h od Zamówienia.
- Jeśli organizuję promocje, ich warunki każdorazowo określam w regulaminach promocji, a następnie publikuję w Sklepie internetowym. Co do zasady promocje nie łączą się, chyba że tak ustalę w regulaminie promocji.
- Nie dostosowuję cen w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji.
- Wyrażasz zgodę na faktury w formie elektronicznej, jak również faktur korygujących i duplikatów w formie elektronicznej. Będę je Tobie przesyłać na adres mejlowy, który podasz przy składaniu Zamówienia.
NIEZGODNOŚĆ PRODUKTU Z UMOWĄ. REKLAMACJA
- W tej sekcji dowiesz się, jakie są granice mojej odpowiedzialności i co możesz zrobić, jeśli Produkt jest niezgodny z Umową.
- Ponoszę odpowiedzialność za niezgodność Produktu z Umową.
- Jeśli Produkt jest niezgodny z Umową, zareklamuj go. Musimy przy tym z sobą współpracować
- Jeśli Produkt jest niezgodny z Umową, możesz ode mnie żądać:
- doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową,
- wymiany Produktu na nowy lub
- obniżenia ceny Produktu.
- Możesz też odstąpić od Umowy. Nie możesz odstąpić od Umowy Produktu z powodu niezgodności z Umową, jeśli niezgodność jest nieistotna.
- Moja odpowiedzialność za to, że Produkt jest niezgodny z Umową trwa 2 lata od dnia, w którym zawrzemy Umowę.
- Zgodnie z prawem domniemywa się, że brak zgodności Produktu z Umową, który ujawnił się przed upływem roku od dnia, w którym dostarczę Ci Produkt, istniał już w tym dniu.
- Reklamację zgłoś mejlem lub listem poleconym. Dane adresowe znajdziesz w pkt. 1 tego Regulaminu.
- Wzór reklamacji znajdziesz na końcu Regulaminu.
- Odpowiem na Twoją reklamację niezwłocznie, ale mam na to 14 dni od dnia, który następuje po dniu, w którym ją prześlesz. W przypadku Produktu innego niż cyfrowy, jeśli nie odpowiem w tym terminie, oznacza to, że zgadzam się z treścią Twojej reklamacji.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
- W tej sekcji wyjaśniam czym jest prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość i jak możesz je zrealizować.
- Jeśli w moim Sklepie internetowym kupisz Produkt, od tej Umowy możesz odstąpić. Nie musisz podawać powodu. Masz na to 14 dni od Zamówienia.
- Pamiętaj! Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość to instytucja prawna, która umożliwia Ci podjęcie racjonalnej decyzji w okolicznościach, w których nie możesz obejrzeć Produktu lub go przetestować.
- Jeśli chcesz odstąpić od Umowy, wyślij do nas oświadczenie. Zrób to mejlem lub za pośrednictwem poczty. Dane do kontaktu znajdziesz w pkt. 1.
- Wzór odstąpienia od Umowy znajdziesz na końcu tego Regulaminu. Potwierdzenie tego, że doszło do mnie Twoje oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, wyślę Ci niezwłocznie. Użyję do tego adresu mejlowego, który wskażesz w Zamówieniu.
- Jeśli odstąpisz od Umowy, prawo traktuje tę Umowę tak, jakby nigdy nie istniała. Oznacza to, że muszę zwrócić Ci pieniądze. Mam na to 14 dni od dnia, w którym otrzymam Twoje oświadczenie.
POSTANOWIENIA RÓŻNE
- Funkcjonalność mojego Sklepu internetowego oparta jest na elektronicznych usługach Sklepu. Są to:
- Katalog produktów, dzięki której możesz przegląda
- ofertę mojego Sklepu Internetowego,
- Formularz kontaktowy, dzięki której możesz skontaktowa
- się ze mną w sprawach Sklepu internetowego,
- Formularz Zamówienia, dzięki której złożysz Zamówienie na Produkty,
- Konto, dzięki której możesz założysz konto w moim Sklepie internetowym. Na Koncie będę przechowywa
- Twoje dane jako Klienta oraz historię Twoich Zamówień,
Dalej nazywamy je Elektronicznymi usługami Sklepu.
- Z Elektronicznych usług Sklepu korzystasz bezpłatnie.
- Elektroniczne usługi Sklepu świadczę przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Nie wykluczam jednak możliwości czasowego zawieszenia dostępności lub pełnej funkcjonalności stron internetowych, w szczególności, gdy prowadzę prace techniczne.
- Nie odpowiadam za zakłócenia w funkcjonowaniu Sklepu:
- które powstaną w wyniku siły wyższej lub niezgodnego z prawem działania osób trzecich lub
- jeśli Twoje urządzenie końcowe nie spełnia wymagań technicznych. Patrz pkt 41. Regulaminu.
- Elektroniczne usługi Sklepu zareklamujesz mejlem na dane kontaktowe podane w pkt. 1. Regulaminu. W Reklamacji podaj swoje imię i nazwisko, adres do kontaktu oraz rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości. Na Twoją reklamację odpowiem w ciągu 14 dni.
WYMAGANIA TECHNICZNE
- Sklep internetowy działa prawidłowo, jeśli:
- Twoje urządzenie końcowe ma dostęp do sieci internetowej,
- zainstalujesz przeglądarkę internetową,
- masz aktywne konto mejlowe,
- zainstalujesz FlashPlayer,
- włączysz obsługę niezbędnych plików cookies.
REGULAMIN
- Ten Regulamin obowiązuje od 10.05.2024r .
- Zmienię ten Regulamin z ważnych przyczyn, czyli m.in., jeśli zmieni się prawo lub zakres mojej działalności.
- Zmieniony Regulamin obowiązuje po 7 dniach od informacji, którą otrzymasz.
- Pamiętaj! W zakresie nieuregulowanym w tym Regulaminie, stosuje się przepisy prawa powszechnie obowiązującego, m.in. Kodeks Cywilny.
TWOJE DANE OSOBOWE W SKLEPIE INTERNETOWYM
- W tej sekcji dowiesz się, gdzie znajdziesz informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Sklepie internetowym.
- Administratorem danych osobowych, które zbieram w Sklepie internetowym jestem ja. Moje dane znajdziesz w pkt. 1 tego Regulaminu.
- Szczegółowe zasady dotyczące tego jak przetwarzam Twoje dane osobowe, znajdziesz w Polityce prywatności pod adresem: https://magicznyswiatwosku.pl/polityka-prywatnosci/POLITYKA PRYWATNOŚCI I PLIKÓW COOKIES .
- Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez portale Facebook, Instagram, znajdziesz pod linkiem
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ DLA KONSUMENTÓW
- Ta sekcja dotyczy konsumentów. Dowiesz się z niej jak możemy rozwiązać spór poza sądem.
- Możesz zwrócić się:
- do stałego polubownego sądu konsumenckiego przy Inspekcji Handlowej lub
- do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, lub
- po bezpłatną pomoc prawną do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów, lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
- Więcej szczegółów znajdziesz na:
- http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,
- http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php,
- http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- SŁOWNICZEK
- Konsument – osoba fizyczna, która zawiera ze mną umowę w ramach Sklepu internetowego. Przedmiot tej Umowy nie wiąże bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, która zawiera Umowę z innym przedsiębiorcą bezpośrednio związaną z tą działalnością gospodarczą, ale Umowa ta nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej ujawnionym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która nie jest osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, która korzysta ze Sklepu w ramach działalności gospodarczej, którą prowadzi.
- Siła wyższa – definiowana jest jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwe do zapobieżenia (nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom) w szczególności pożary, powodzie, trzęsienia ziemi, wybuchy wulkanów, wybuchy epidemii, a także strajki generalne, zamieszki, działania wojenne, akty terrorystyczne, przewroty wojskowe. Również niektóre działania organów władzy państwowej, takie jak blokady granic państwowych czy wprowadzenie zakazów eksportu czy importu.
- Sklep internetowy – mój sklep internetowy.
- Umowa zawarta na odległość – Umowa, którą zawieramy w ramach Sklepu internetowego, bez jednoczesnej naszej fizycznej obecności, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość aż do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – ten regulamin Sklepu. Dokument, który określa zasady działania Sklepu internetowego.
- Zamówienie – Twoje oświadczenie woli, które składasz przez Sklep. Zamówienie zmierza bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży.
- Konto – Twoje konto w Sklepie internetowym. Gromadzę w nim dane, które podasz oraz informacje o Twoich Zamówieniach.
- Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie internetowym, dzięki któremu złożysz Zamówienie. Formularz Zamówienia służy do dookreślenia warunków Umowy, którą zawieramy, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz wybór sposobu dostawy i płatności.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, który umożliwia utworzenie Konta.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Ciebie Produkty. W Koszyku możesz modyfikowa
- swoje Zamówienie.
- Produkt – produkt dostępny w Sklepie internetowym.
- Umowa – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Tobą a mną za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług.
Formularz Reklamacji z tytułu niezgodności Produktu z Umową
Twoje imię i nazwisko |
Twój adres mejlowy |
Twój numer telefonu |
Informacje o Produkcie
Data nabycia Produktu | |
Data stwierdzenia niezgodności z Umową | |
Nazwa Produktu | |
Nr paragonu/faktury | |
Wartość Produktu | |
Nr rachunku bankowego | |
Opis niezgodności z Umową | |
Twoje żądanie – wybierz jedną z opcji:
- doprowadzenie do zgodności z Umową,
- obniżenie ceny (proszę zaproponować o ile) ________,
- składam oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
Data, Twój podpis
Klauzula informacyjna dotycząca reklamacji
- Ponoszę odpowiedzialność za niezgodność Produktu z Umową. Przez Produkt niezgodny z umową rozumiem również nienależyte świadczenie usług. Patrz pkt 82. i 83. Regulaminu – definicja legalna Produktu.
- Jeśli Produkt jest niezgodny z Umową, zareklamuj go. Musimy przy tym z sobą współpracować.
- Jeśli Produkt jest niezgodny z Umową, możesz ode mnie żądać:
- doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową,
- wymiany Produktu na nowy lub
- obniżenia ceny Produktu.
- Możesz też odstąpić od Umowy.
- Nie możesz odstąpić od Umowy Produktu z powodu niezgodności z Umową, jeśli niezgodność jest nieistotna. Pamiętaj! Zgodnie z prawem domniemywa się, że niezgodność Produktu jest istotna.
Data otrzymania reklamacji | [wypełniam Ja, Sprzedawca] |
Data rozpatrzenia reklamacji | [wypełniam Ja, Sprzedawca] |
Osoba rozpatrująca reklamację | [wypełniam Ja, Sprzedawca] |
Powody decyzji dotyczącej reklamacji | |
Dalsze postępowanie reklamacyjne | [wypełniam Ja, Sprzedawca] |
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Oświadczam, że odstępuję od Umowy, którą zawarliśmy przez Sklep internetowy w zakresie Produktów, które wskazuję w tabeli poniżej.
lp. | nazwa Produktu | ilość | data zawarcia Umowy |
Podstawa prawna: art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827)
Data, Twój podpis
Klauzula informacyjna dotycząca odstąpienia od Umowy zawartej na odległość
- Jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta możesz odstąpić od Umowy, którą zawarliśmy przez mój Sklep internetowy. Masz na to 14 dni od zawarcia Umowy. Nie musisz podawać przyczyny.
- Należne Ci płatności zwrócę na Twoje konto w ciągu 14 dni od złożenia Oświadczenia.